Studiu

Eu sunt de parere ca Stefan Banica jr. este subapreciat. El este un cantaret si un actor talentat, un om bun care se iubeste cu o Zana (Zana frate, Zana, din Moldova chiar, cat de rare sunt astea?!) . E mai ceva decat Harap Alb sau Fat Frumos care abia-abia s-au combinat cu niste amarate de printese.

Deci Stefanel merita apreciat, va zic. Daca tinem cont de sondajul facut de Cer Senil Market Research, care a fost realizat pe o gramada de oameni, nu ramene dacat sa umplem Sala Palatului la concertul de Craciun tinut cu ocazia Pastelui. Pentru ca nu stim ce pierdem.

Click pe poza, care e adevarata, nu facuta de mine in Paint.

5 comments:

Anonymous said...

So what?...Ce e cu asta? Scrii din ce in ce mai prost...Pacat de tine, imi placea sa te citesc, acum te-ai cam plafonat.

VdG said...

Aveam o idee foarte buna da' nu mi-a iesit. Vroiam sa exemplific printr-un grafic diferite melodii. Asta e, nu mi-a iesit. Cred ca .....plm.

Anonymous said...

pacat de tine, erai baiat bun:)))

pasarea skin said...

hmm... deci nu toata lumea danseaza! ceea ce nu il opreste pe tanaru' mafiot sa behaie de nebun in maieu trendy, cu blugu' pana la sub-brat... curios. Da' sigur, aia care nu danseaza, macar bat din palme...

Scârbosu' said...

si procentaju' dintr-o lume paralela se caca in totalitate , ca nu stiu cine cacat l-ar asculta pe Melvis Breefsley asta, bine ca eu cunosc personal cateva bunici care o fac lung si des.