live blogging

A observat cineva ca blogging-ul a luat viteza in online? Toti bloggeri participa la fel si fel de conferinte de la care transmit in timp real pentru ca cititorii sa fie la curent cu ultimele tendinte din online samd. Asta e live blogging, din cate stiu eu. Dar nu este amuzant sa transmiti live de la o conferinta cu tema neinteresanta gen: viitorul internetului, ecologia si internetul, cancerul la pasarile rapitoare de pe internet si alte cacaturi. Cel mai amuzant ar fi sa fi atat de pasionat de blogging incat sa "live bloggezi" de la ora de romana sau de la munca, tu fiind pe langa blogger si mulgator de capre la ferma comunala Buftea.

Haideti sa face un exercitiu de imaginatie:

Live Blogging de la Ora de Romana:

"Ora de romana e pe cale sa inceapa. Iar nu mi-am facut tema. Cred c-o sa ma ierte profesoara.....revin"

- Profa' a venit de 15 minute, a strigat catalogul, plictiseala mare. Voi ce credeti, e plictiseala sau nu, nu va sfiiti, lasati un comentariu.

- Nesimtita asta vorbeste despre "Maestru si Margareta", cine cacat mai are timp de citit acum cand bloggingul e mult mai cool. Nu credeti?

- Tocilaru' clasei a stiu cine a scris cartea. Nu-i asa ca e prost. Ii rup botul in pauza si ii dau ignore pe mess.

- Am luat 4, si doua palme peste ceafa de la profa. M-a prins ca scriam pe blog. Comunisti care au trait fara internet toata viata. Nu-i asa?

- S-a terminat ora. Cred ca am ceva probleme cu blogul, n-am nici un comentariu de la voi. Nu-i asa ca am o problema cu blogul?"


"Live Blogging de la Ferma"

In dimineata asta trebuie sa mulg capra. Haideti sa incercam s-o mulgem live. Got milk? Asta e gluma mulgatorilor de la ferma de aicilihsa.

- i-am spalat tzatza caprei si m-am pus pe un scaunel.....incep s-o mulg. Cat de cool e?

- nu iese lapte si tzatza creste cu fiecare incercare de-a mea. Oare e defecta capra?

- In sfarsit a iesit ceva lapte, da' miroase urat .... si capra geme si si-a aprins o tigara. Clar e defecta.

- a venit sefu' si m-a concediat si a depus si plangere la politie ca l-am abuzat pe sexual pe Gicu, tzapul fermei.

- postez din duba politiei............aaaauuuuu.....politaiu' mi-a futut un pulan in cap, cica ma tin de prostii. Militieni prosti, nici macar nuuuuu.....auaaauuu......aauuuuu."

Cam asta e live bloggingul in pespectiva mea. Nu-i asa? :))

1 comment:

Anonymous said...

Hai, ca parca parca ti-ai mai revenit nitzel...:P Gata, a trecut criza? :)