Etimologie

Imi aduc aminte ca in liceu, acum o carutza de ani, am avut un profesor de mate care i-a zis unei colege in timpul orei "auzi, tu imi dai mie muie acum sau ce faci?!" Dupa ce a zis asta ne-a explicat ca "muie" inseamna "gura" in ttiganeste, adica "i-a dat gura" ceea ce noi stiam deja da' ni s-a parut extrem de amuzant cand a iesit din muia unui profesr.

deci:

MUIE = mufa, fata, fatzau, sex oral, felatie, gura,

E foarte important ca intr-o discutie sa se respecte sensul sinonimelor, de exemplu:

- Buna ziua, as dori sa cumpar si eu o muie pentru televizor, tineti asa ceva? FAIL

- Buna ziua, as vrea sa cumpar si eu o muie noua pentru telefonul meu Nokia? FAIL

- Bai frate, ai vazut ce muie are tipa aia? GOOD

- Hello, my name is Ismail, i think you have a nice MUIA! FAIL

- Cu muia aia iesi tu pe strada? GOOD

Ultima expresie are dublu sens, ori se refera la fatza ori la o prostituata care este intrebata de pestele dumisale daca e retardata si chiar are de gand sa "presteze" sex oral in conditiile in care performantele ei sunt neglijabile si tot ceea ce va reusi e sa il puna intr-o lumina nefavorabila pe acesta si sa-i stirbeasca prestigiu dobandit in atatia ani de munca. Fiecare intelege ce vrea.

Si acum trebuie sa va explic care-i faza cu "muie-n cur". Poate insemna, fie:

1.- iti dau muie in cur, adica the asshole este vazut ca o gura iar sexul anal imbraca forma unei felatii. Asta e filozofica, futatorilor de mame.

2.- cineva chiar ii da muie unei persoane care sta in cur, adica shade pe scaun/ pat/ calorifer/frigider (daca ai o poola foarte lunga sau un frigider mic).

Prea multa muie pentru az'. Hai sloboz si la culcare :)

No comments: