Iegzact

Cand iti dai seama ca niste pastile pe baza de plante, care ar trebui sa provoace somnolenta (niste somnifere din plante deh), n-au niciun efect?

Atunci cand iei doo pastile la ora 01:00 (cand ti-e somnic pufos) si adormi la ora 05:00 dupa ce ai numarat patru bilioane de oi!!

Cred ca sunt pe baza de TROSCOT.


Inca ceva, ca tot n-am inspiratie.

Dialog cu Chegue, colegul de pa'ar/apartament/blabla-zon:

Io: Bah, fraere, m-a sunat una si cica am vorbit in weekend (nu-mi aminteam ca fusai rupt)! Ma vrea grav! Mai ales sa ma futa!
Chegue: Cine e aia?
Io: Una mai mica ashea, e pretena lu' Claudiu de vreo doi ani, ala de-a fost la ziua mea acum cativa ani! Ala mah.....plm.
Chegue: Aha, il stiu!
Io: Sa-mi bag poola de-l suport............

:))

1 comment:

mike litoris said...

haha...troscot de cal...fute-o pe zdreanta aia mica