Paste Fericit

Gata, deci maine intru in concediu. O sa am concediu foarte luuuuuuuuung........ pana luni. Daca ma gandesc mai bine nu prea e concediu.....huh..... gizaz craist, e uichend.

Imi imaginez deja cum voi petrece Pastele (ma-sii); fuga acasica la parinti, certat cu parintii, baut in seara de inviere si mers la biserica, certat cu popa, certat cu parintii, venit inapoi in Bucale si cam atat. Si martz' la munca. Cacat. Si bagat in mine mancare gatita de mama, care mama nu prea stie sa gateasca. Defapt stie, da' stie ca si mine, margarina pe paine si cartofi prajiti.

Vreau sa aud pe cineva care sa se enerveze in biserica si sa zica : " Tu'tz Pastele ma-tii Iisuse......"

Sau cand popa zice "hristos a inviat" cineva sa zica "Bah sa moara ma-sa".

Gata termin cu blasfemiile ca ajung egzact in Iad si ma bate tata dupaia.

Apopos, imi vopseste si mie cineva oo-le?

2 comments:

flavius said...

Fie ca Lumina gîndurilor bune să vă învăluie, alături de toţi cei dragi! Paşte fericit!

7R33Z said...

ce gay a fost asta dinainte!
bah, eu am observat ca se produce o mare nedreptate: iisus a inviat dupa 3 (trei) zile...o singura data!
eu am facut asta dupa atatea nopti, de atatea ori...si nu aud pe nimeni sa zica macar o data "Freez a inviat! Adevarat a invia
t!" de cacao, nu!?