pam pam

Am o stranie senzatie de deja-vu, m-am tot gandit sa scriu despre ceva si am impresia ca am mai scris si in trecut despre asta. Chitz.

Deci, am fost peste mari si tari; oboseala, munca, bere si laba. Asa a fost excursia mea. Cat de tare e?? Huh?

Eram acum cateva zile in barul unui hotel, acolo servea o chelneritza destul de draguta, chir foarte draguta dupa 7 beri. Intru in vorba cu ea, ne spunem zodiile, numele, lungimea si diametru, plm discutii normale. La sfarsit, aproape ora de inchidere, ma gandesc sa plec sa bag ceva somn. O intreb cat am de plata.

-Pai ai baut 12 sonde de bere. In total ....... 36 de euro!!

Vai, sa-mi cada fata in cur daca ma asteptam la asta. Pai eu acasa nu dau mai mult de 15 lei pe berea asta. Cum cacat e posibil, ma gandeam eu.

-Hai bah in cazzo mio, acum ca am socializat te-ai apucat sa-mi tii socoteala la cat beau? Parca esti mama, ce cacat?Ii zic.

Mie mi s-a parut foarte amuzant. Ea nu prea a ras da' macar i-am cerut numarul de telefon, pe care nu mi l-a dat pentru ca era logodita sau ceva. Tot imi arata un deget.

Maine o sa va povestesc cum am conceput eu un plan care poate scoate din criza industria automobilistica. Deci e prea tare.

Bile-n Pula fetelor.

1 comment:

Anonymous said...

esti tare bah slobozel, da' scoat-n plm cacatu ala din dreapta ca numai spam gasesti acolo