Americanii e da vina

Poate nu v-am povestit pana acum de activitatea pe care o desfasor eu in timpul orelor de program, adica cand sunt la munca. Io vand gravitatie, pe langa frecat gazu'.
Pana sa vina criza toate mergeau bine, era ok; acum s-au dus pe pula toate.

Deci, eu am o relatie foarte stransa cu criza, facem sex anal destul de des, si mai ales in cururile noastre. Cand reusesc sa vand ceva gravitatie consider ca eu penetrez anal criza iar atunci cand nu reusesc sa vand nimic consider ca Domnisoara Criza ma sodomizeaza cu un dildo prins pe o centura (foarte BDSM relatia noastra).

Acum, saptamana asta cred ca suntem undeva la mijloc, adica ceva pupaturi, preludiu, plm. Saptamana viitoare unu' dintre noi si-o va luat putin la Finetti. Sper sa nu fiu eu.

De ce zic eu astea poate va intrebati, pai mi-am dat seama de ce merg vanzarile prost. Cineva din Americaca s-a gandit sa vanda gravitatie la cutie, One Galon MTF ( 3,9 litri ). Imi face concurenta, manca-mi-ar coiu'! Eu eram mai pragmatic si vindeam gravitatie vrac, e mult mai ieftina si consider ca omu' trebuie sa aleaga daca vrea sa plateasca ambalajul sau nu plus ca sunt si ecologist si ma gandesc foarte multe la Sailor Moon atunci cand fac labutza.

Oricum, gravitatia nici macar nu se masoara in litri, se masoara in kile. Americanii e prosti. Nu dati banii pe prostii, cumparati gravitatie la copii.

No comments: