Un mare WTF (ce futaiul)!!!!




Afisul asta sade pe geamul unei baraci de pe strada mea. Inca nu-l inteleg. Coaieeee.

Ideea e ca in urma cu ceva timp am avut o discutie in contradictoriu cu persoana care a scris cacatul de mai sus. Imi zicea, si nu exagerez, ca cei de varsta mea sunt foarte prosti. Ca si el are un copil care e prost. Ca nu se mai face carte cum se facea odata(cliseu de comunist). Ca facem umbra pamantului degeaba. Pe bune. Il inteleg acum. probabil fii-su e prost din cauza ca are un parinte extrem de prost.


In momentul ala nu stiam ca stau de vorba cu inventatorul fontului Times New Retardus.

3 comments:

La Mosor said...

Tare asta, am ras 2 minute, fix !

Stef said...

daca scrie ca'si inchiriaza magazinu' in halul asta, n'o sa il ia nimeni, pt simplu fapt ca nu intelege lumea ce vrea. jale mare cu astia aproape alfabetizati..

Jeu said...

asa scris aveam eu la 5 ani :))