Sunt bolnav

Am aflat de curand ca sunt bolnav, d'aia n-am mai scris nimic. Dar nu va faceti griji, lucrez din greu pentru a gasi un remediu la crancena boala care ma incerca si sunt foarte aproape.

Sufar de bruxism.

Bruxismul (cunoscut ca scrâşnitul din dinţi) este o formă uşoară de epilepsie, care poate fi cauzată de diferiţi factori: înghiţirea lichidului amniotic la naştere, traume cerebrale la vârstă fragedă, lovituri la nivelul lobilor occipitali sau parietali. Nu este exclus ca boala să fie provocată de prezenţa ei la unul dintre părinţi, lucru nedemonstrat încă.[necesită citare] Bruxismul se manifestă doar în timpul somnului, pacientul neavând posibilitatea de a-şi controla mişcările. Boala devine mai accentuată în stările stresante sau momentele cu încărcătură emoţională deosebită.

Ce-am descoperit io pana acum: daca iti scrasnesti dintii in somn vei ajunge sa-ti futi smaltu' si plm somnu'. Dar rezolvarea e simpla si foarte ieftina. Judecand logic; daca dormi cu gura deschisa nu vei mai scrasni din dinti. Cum dormi cu gura deschisa???!!! Respiri pe gura si nu pe nas. Cum respiri pe gura si nu pe nas?!

1. Iti infunzi narile cu ceva. Cu ce?? Nu stiu, plm, nu sunt astronaut. Dar cred ca sunt si mucii o solutie.

2. Te imbeti. Asta e cea mai la indemana solutie. Toata lumea stie ca atunci cand esti beat sforai. Si sforai pentru ca alcoolul iti infund nasu'. Daca ai nasu' infundat respiri pe gura si nu mai scrasnesti din dinti. In afara de asta se mai stie ca daca esti beat dormi lemn, dai mai bine la buca, nu trebuie sa manaci, poti sa dormi pe jos ( deci iti indrepti si coloana vertebrala), ai scuza daca te caci in chiuveta, plm.

Acum pe bune. In tari dezvoltate poti face fizioterapie pentru a te vindeca de bruxism. E si asta o boala ca toate celalalte. Dar, plm, nu s-a gandit nimeni ca solutia e asa de simpla?

Trebuie sa emigrez, imi deschid un cabinet unde voi face cate 10 sedinte de fizioterapie cu fiecare pacient iar in ultima sedinta le spun sa se imbete inainte sa se culce. Voi fi un fel de Ana Aslan a bruxismului. Voi salva lumea de aceasta plaga muista care-ti fute smaltu'..... si somnu'.



P/S: am fost la dentista, si evident, mi-a pus mana pe pula.

3 comments:

plastilina said...

o sa te vindeci prin terapia cu maini de femei care-ti ating melcul:))

Ghicitor in fund said...

Daca te linisteste cu ceva, si eu sufar de aceeasi afectiune. Cum ar veni, ma mananc de viu!

VdG said...

Domnule Ghicitor, nu ma linisteste deloc faptul ca si dvs. suferiti de aceeasi afectiune, chiar va compatimesc, stiu cat de greu este. Eu personal sunt atat de mediocru incat n-am si eu o boala ca lumea :).