Stil fratzic, stil .........

Din seria "cine mi-a mai pus mana pe poola" revin cu o intamplare cat se poate de reala si plictisitoare care m-a avut protagonist pe mine.

Acum doo zile merg la benzinarie, sau mai bine zic motorinarie, sa bag carburant in masina, evident. Termin de alimentat si intru sa platesc. Merg la casa unde se plateste cu cardul si incep procedurile-mi specifice: scot portofelul, imi cad toate bonurile fiscale pe jos, cardurile, banii, lovesc un raft ...... in fine, chestii pe care le fac eu cel mai bine. Ii dau cardul casierului si in acel moment se apropie de mine o tipa. Destul de draguta. Bronzata. Ca de vara asa. Fata imi pune mana pe pula (la figurat vorbind, gen) si imi zice:

- Buna. Imi place stilul tau!!
- Buna, zic eu.....Poftim, zic tot eu, oarecum nedumerit daca vorbeste cu mine sau cu prietenul meu imaginar Sandu.

"retrospectiva: cu o zi in urma fusesem pe un santier unde erau tone de praf care, culmea, sau asezat toate pe masina mea, pe care eu n-o spal ca-i stric vopseaua. Inainte sa alimentez masina a trebuit sa ies din ea. Fiind locul stramt m-am frecat putin de masina astfel tot praful era pe mine"

- Poti sa repeti te rog, zic eu fetei, inca nedumerit.
- Am zis ca-mi place stilul tau, zice fata.

"retrospectiva: Cand am fost pe santier am calcat intr-o balta de ulei hidraulic cu tenesii mei "aia buni" care arata ca deacu acu'. De 2 saptamani nu m-am barbierit. De doo saptamani nu mi-am spalat haine, deci ma imbrac cu ce pare mai curat."

-Super, zic eu, si mai nedumerit in legatura cu stilul meu ultra-boske, care se pare ca e uber-apreciat in motorinarie.
-Sunteti fumator?? intreaba fata.
-Da, zic eu, inca gandindu-ma ce poola mea vrea asta din fatza mea care, culmea, tot cu mana pe poola mea e.
-Ce tigarete fumati?
-Kent lung (kent plaman in traducere libera), zic eu.
-Nu se vede, zice fata.

In mintea mea eu ziceam: "normal ca nu se vede, plm, sunt in benzinarie sau motorinarie, whatever, deci n-am cum sa fumez plus ca le-am lasat in masina. I-atz' mana de pe poola mea, fututi fatza ta de retardata care pui lumea pe ganduri. De ce esti asa muista tu fata draguta.Bronzata. Ca de vara asa?!"

Buuun. Aici m-a pierdut grav. Banuiesc ca la stilul meu ar fi trebuit sa fumez tigarile pe care le avea ea in mana, adica ceva Marlboro Gold Touch. In concluzie bosketarii fumeaza Marlboro Gold Touch. Hahahah.

1 comment:

rk said...

Si-a dat seama ca esti bolnav.