razmeritza

Mi-am gasit "medicamentul" pentru destresare. Vi-l recomand.

Ieri eram foarte stresat, ca de obicei, din cauza "la munca". Am dat foarte multe telefoane, trimis mailluri si eram din ce in ce mai stresat. Ultimul telefon dat mi-a adus un zambet larg pe buze iar stresul a disparut instantaneu. Ce s-a intamplat, va intrebati. Foarte simplu, am sunat un tip pe care il cheama SLOBOZEANU.

Daca vreti va dau numarul de telefon si incercati si voi, e genial.

-Alo?
-Da.
-Domnul Slobozeanu?
-Da.
-......:)))))))))))))
-Alo?
-.......:)))))))))))))

beep beep beep

Chestia e ca eu cunosc pe cineva BOZEANU, e ca si cum Bozeanu ar citi slo'blogul meu si s-a decis sa-si schimbe numele in SLOBOZEANU :)))). Cum ar fi ...................?


LE: Cum ar fi daca toata lumea si-ar schimba numele si toate numele ar incepe cu SLO? ( bine, nu toata lumea, doar cei care citesc p'aci)

2 comments:

Anonymous said...

Sloprea?

gingerseg said...

Slobozeanu? Slab! Ce zici de Vaginovschi? Exista...