e criza in plm

Poate voi, cei 5-shasa care mai intra pe aici au observat ca nu prea mai scriu. E cam adevarat; de la un post de zi (amuzant) am ajuns la un post de saptamana (nu prea amuzant). Tot ce am de zis e ca e criza, da' criza grava.
Din experienta mea de Vanzator de Gravitatie pot sa va spun cate ceva despre criza, si n-o sa fie la caterinca.

1. Acum ca e criza, chiar trebuie sa muncesti, nu mai freci gazu' ca conducta.

2. Acum ca e criza Ion Dolanescu a murit, de ciuda ca nu-i mai cumpara nimeni albumele. Pacat, chiar nu stiam c-o sa-l afecteze asa mult. Nu stiu cine e Ion Dolanescu, decat Jr da' vag. Ala cu polutia.

"multi parlamentari inculti au cantat pe la nunti"

3. Acum ca e criza, imi vine sa ma pis da' ma tin putin ca nu vreau sa trag apa prea des. De cacat ma cac doar la birou sau .....atat....am zis prea multe.

4. Acum ca e criza toti bloggerii care castiga bani au inceput sa scrie despre toate bazaconile, doar sa-si mentina traficul, desi pe nimeni cu intereseaza ce-a facut respectivul (plm, zic asa, nici macar n-am avut timp sa mai citesc zilele asetea)

5. Acum ca e criza, si e duminica 23:25, eu n-am terminat munca si trebuie sa inchei aici si sa merg sa fac ceva munca. E de cacat.

Muje Criza............... dedicatie.........

No comments: