Codu' lu' Vanzatoru' de Gravitatie

Vreau sa incep postarea asta cu un moment de reculegere in memoria lu' Mooz Lee care a parasit aceasta lumea cruda vineri noaptea. Rest in Peace Mooz!!!

...............................................................................

Am zis de sute de ori, discutiile despre religie nu-si au rostul la betie. Deci chiar nu-si au, se pierde timp pretios in care se poate bea. Dar acum eu fiind treaz vreau sa va zic cateva chestii.
Indoctrinatii il considera pe Dumnezeu ca fiind "creatorul cerului si al pamantului, a tututor celor vazute si nevazute" (sa citez dintr-un cantec de petrecere). D-zeu a facut omu', inca il face, e un proces continuu. Cu asta se ocupa divinitatea, face oameni si bacterii (pamantul si cerul au fost facute deja). Nu poti convinge o persoana religioasa ca lucrurile sunt mult mai simple si ca nu implica crucificari, resurectii, miracole, profeti, martiri, virgine, porunci, izgoniri si alte povesti. Pentru ei e simplu; dumnezeu l-a facut si inca il face pe om. Bah prostilor, e foarte gresit. Nu dumnezeu il face pe om, HAINA IL FACE PE OM.

Va-nchinati la haine bah, la haine!

PS: Mi-am cumparat un alt porcusor, il cheama DOI. Se caca mai des decat Bogdanosaurus.

2 comments:

Anonymous said...

poate se caca mai des decat mine dar nu cred ca se caca mai mult!!!

Anonymous said...

Am sa te denunt la protectia animalelor..criminalule!