cartite si mistreti

Bah, am ajuns la concluzia ca sunt prost inteles. Nu stiu din ce cauza pisdele* care citesc ce scriu io acilisha cred ca sunt misogin. Defapt toate pisdele care ma cunosc cred ca sunt misogin. Vreau sa le anunt ca nu este adevarat.
Sa fiu sincer pana la capat vreau sa fac un exercitiu care sa demonstreze ca sunt foarte ne-misogin :).

De exemplu: daca am ceva de facut, o treaba plm, ceva, si am posibilitatea sa dau mai departe sarcina unei vaginete, eu n-o fac. N-o fac din simplu motiv ca vagineta nu face treaba buna si dupaia trebuie sa repar stricaciunile facute de ea (nu ma refer la nimeni anume) si pierd timp si ma enervez grav.
Un exemplu si mai clar: daca sunt cu fo' pisda si suntem inca la inceputul relatiei si practicam si preludiu (ca prostii), daca ea vrea sa-mi faca o laba nu pot s-o refuz. Face pisda laba dar dupa ceva timp trebuie s-o opresc si sa-i zic "femeie, fi mai hotarata, nu e din plastilina, n-o sa se rupa, sloboz". Ea invitabil o sa-mi zica ca nu vrea sa stranga, traga, stranga, traga mai tare, scuipe, pupe ca ii e naspa si nu vrea sa-i faca ceva rau unei bunatati de poola ca a mea. In momentul ala bineinteles ca trebuie sa-i exemplific. Ii zic sa fie atenta si sa observe in cel mai mic detaliu algoritmul labei. Si purced. Drept pedeapsa ii zic sa stea foarte aproape de mine si cand ejaculez ii spoiesc parul si/sau mufa. De aici o serie de glume despre sampon, creme antirid. Glume d'ale mele, sloboz.

Deci nu sunt misogin; daca eram misogin faceam eu laba de la inceput. Da' asa ii dau o sansa, privesc persoana de langa mine ca pe un om, am incredere ca poate sa-si depaseasca conditia. S-a inteles.

* pisda = "om" de sex feminin folosit in procesul de reproduce drept gazda pentru sloboz si fetusi. Face mancare si curat. Rade fara motiv cateodata si nu apreciaza capacitatea, talentul, barbatului de-a consuma foarte mult alcool. Face dus des.

4 comments:

Anonymous said...

Ba esti nebun...:)) prea tare!

Anonymous said...

Ele mereu fac dus!

-Unde te duci?
-Sa fac un Dush!
-Pai n-ai facut mai devreme?
-A expirat ala !

saloane.masaj.erotic said...

esti tare imi placi

x said...

nu esti misogin! oricum e fain sa faci dush des:))