Pastile

-N-am dormit prea bine az'noapte, tot auzeam un peste cum tipa, era in agonie saracul.

-Ieri am fost in orasul care a dat-o pe Sexy Braileanca ............Galati.

-Bad girl, bad girl, why are you eating my children?!

Ashea. Ma gandeam cat urasc eu limbajul elevat, ingrijit, plin de neologisme, jargonul. PLM. Io in meseria mea de Gravitationist Shef tot timpul trebuie sa am grija sa nu-mi scape fo' pula sau un sloboz in timp ce vorbesc cu potentialii clienti. Cred ca am gasit solutia. Injuraturile "neologistice".

Futu-ti gatu' ma-tii - Sa-mi introduc organul genital in traheea mamei tale.

Sa te pish in cur - Sa urinez in cavitatea ta anala.

Sa-i dau muie lu' ma-ta - Sa o angrenez pe mama ta intr-o partida de sex oral (felatie)

Sa-mi bag pula in mortii tai - Sa fac dragoste cu rudele tale trecute in nefiinta

Sa te fut in cur - Sa fac dragoste cu cavitatea ta anala

Io nu prea injur asa ca va las pe dvs. sa completati cu alte injuraturi.

Da mah, in alta ordine de idei, am intalnit-o fata visurilor mele de scarabeu.




Isn't she sweet? But she's wrong..........

2 comments:

Anonymous said...

Ba era isn't she qute?! but it's wrong!...ori cum fisto de tot!
Si misto si alea...;)

Anonymous said...

Nu vroiam sa scriu nimic aici ca nu meriti esti un nenorocit care vorbeste urat, dar cand am avzut ce word verification am nu m-am putut abtine :))

"Phishla"