Ba, aim beac.....

Dupa cum sugereaza si titlu..........m-am intors. Bine, teoretic n-am plecat nicaieri da' asta e alta poveste. Deci, cand marea majoritate dintre voi frecati duda eu m-am preocupat de viitorul vostru si al copiilor vostri (nu chiar). Sa fiu mai explicit: mi-am schimbat cariera. Acum nu mai sunt Vanzator de Gravitatie ci Inventator. Cu gravitatia nu mai merge cum mergea odata, n-are lumea bani, e criza, gravitatia se face in China in ultimul timp, pur si simplu nu mai mergea treaba.
Poate va intrebati ce am inventat, hmmm.....sloboz......am inventat Unghiera pe Baterii. Stiu ca nu pare mare lucru da' e foarte utila. Acum ma duc sa-mi inregistrez inventia asa ca "vorbim" mai tarziu cand o sa va zic ceva despre robotii care o sa ne conduca in foarte scurt timp. There are some crazy shit conspiracies out there.

1 comment:

Anonymous said...

...hmm dragutz!