Sorry we're close


Dragi tovarasi,


S-a terminat sezonul de postari. Sunt convins ca v-am adus un zambet pe mufe in astea 3-4 luni si de aceea plec in vacanta cu un sentiment de implinire (si o mahmureala ireala). Ce am scris mai sus e o gaozarie, da' am citit eu la blogarii aia mari ca trebuie sa multumesti cititorilor. Daca ma gandesc mai bine cred ca voi trebuie sa-mi multumiti mie, eu mi-am futut neuronii ramasi, nu voi.

In fine, va doresc sa mancati sarmale multe, sa va bagati bile-n pula si sa nu abuzati de tricourile verz. Si pentru fete: Daca simtiti ca nu mai merge cum mergea inainte, stamtati-va vaginu' sau convingeti-va pularaul sa-si bage bile-n pula.


Ies putin din spiritul sarbatorilor si va urez deja traditionalul "Muie-n cur"




1 comment:

Anonymous said...

Sanatate, numai bine, fericire la aia micii, ne vedem la anu, ai grija la cap!