idee geniala...................sau nu

Buey, mi-a venit o idee. Eu nu stiu unde sa ma duc de Revelion si daca tot sunt fo' 30 de rataciti care mai intra zilnic pe aici (asta nu stiu de ce o faceti) ma gandeam sa-mi dati o sugestie ceva. Cum poti sa "petreci" de Revelion fara sa cheltui prea multi bani da' sa bei ca porcu' si sa poti sparge oglinzi, rupe scaune si eventual avea un loc in care sa dai la buca/faci laba?
Apropo, la munte cazarea e in jur de 300 ron pe noapte minim 4 nopti, asta dupa matematica mea imi da prea mult si imi bag melcu' in mufa lor.
Nu va zgarciti la comentarii, ajutati-ma in slo. Vorbesc serios. Daca nu, s-o sugerati in cur.

6 comments:

La Mosor said...

http://monkeybizwiz.blogspot.com/

Anonymous said...

Hmmm...pai stai acasa ma atunci, poti sa spargi, poti sa rupi(doar esti la tine acasa, daca erai la cineva plm te spargea si te rupea ala dupa, cand vedea ce i-ati facut pe acolo! Asa in cel mai rau caz te rupe tactu' in bataie), poti sa bei ca camila, si nu e scump...si mai ghice ce, poti sa dai si la o buca, daca ai! Daca nu, o laboashca, da vezi sa nu o faci chiar la 12, ca la urma o sa o freci tot anul! :))

VdG said...

@mosor guy: misto treaba, stii mai multe detalii? Apropo, te cheama Danescu Cristian?

@AK: cum te-ai gandit tu la asa ceva? Buey, acasa nu merge ca iar o facem in 4 (adica Rev. cu 4 persoane)si iese jenat de naspa asa ca anu' asta vrem bahaos, lume multa, artificii, muie-n cur si alte d'astea.

Sarbatori fericite :))

Anonymous said...

...ok, am zis si eu(nu am stiu ca o sa iasa asa), pai atunci uite ti-a dat Mosoru o idee bunicica! ;)

7R33Z said...

eu m-am mutat de curand si...dak ai kef si nu ai alte optiuni, te astept la bairamul nostru de junkeri...iti dai seama si singur ce am vrut sa zic....

VdG said...

Buey mersi da' am ajuns la concluzia ca imi bag pula in el de revelion. Nici nu vreau sa aud de el. Imi iau sticla de Absinth si baxu' de suc de mere si incerc sa socializez cu imaginatia mea.