Schimbarea

M-am decis sa schimb profilul sloblogului. Gata cu filmuletele, cu ideile mele (proaste), cu toate cacaturile. Imi fac blog de nisa (ca tot e la moda cuvantul asta). Dupa cum probabil nu stiti, eu sunt fan Alina Sugaru si am observat ca ea raspunde cititorilor la intrebari legate de sex, relatii si alte felatii. Dar ea nu are niciun dumnezeu, stie despre subiectele alea exact cat stiu si eu, adica mai nimic. Bineinteles ca asta n-o impiedica sa dea sfaturi. Pai ma intreb, eu de ce nu as face la fel!? Asa ca daca aveti probleme in cuplu, suferiti de impotenta, nu gasiti rostul vietii, aveti nelamuriri, intrebari, dileme nu ezitati sa-mi cereti sfatul.
Promit ca sfaturile mele vor fi egale cu zero, de neluat in seama dar macar voi da impresia ca fac ceva. Si cum zice cineva "I know shit"

Hai cu intrebarile, consultantul dvs. va sta la dispozitie (adica eu)

7 comments:

Anonymous said...

foarte tare...my word verification was "fluesslo"...dar nu despre asta vroiam sa vb...eu am un prieten mai pedofil din fire...(Robert) si am o mare dilema...E ok sa ma masturbez de 3 ori pe saptamana desi am prietena? A. Turnu Magurele

La Mosor said...

Cristi din Bucuresti (25 ani). Salut, Nici nu stiu cum sa incep. Am...am,un fel de problema, sau cum sa-i zic. Iubesc femeile in varsta cu cat sunt mai batrane cu atat le iubesc mai tare. Desi am 25 de ani am fantezii sexuale cu bunica mea de 73. Am facut sex anal cu o "pustoaica "de 93 de ani si cand i-o dadeam pe la spate ma gandeam la maica'sa ca sa ma excit. Credeti ca este normal comportamentul meu?
Recunosc am incercat si sexul cu tinere de 12 si 14 ani dar nu au pielea destul de crapata, nu mi-a placut. Ce sfat imi puteti da, femeile tinere trag de mine dar eu sunt atras de bunicile lor?

La Mosor said...

Costel Comuna Butucu de jos 18 ani

Am ciuperci la pula ca am futut o zdreantza d-aici din sat, o fi da la ia? Am handralito cu inca doi baieti pe terenu de folbal din spate de la discoteca fara zgarci pe pula ca nu avea la bufet. Cu ce vasilina sa ma dau ca sa treaca?

Ramona said...

Am si eu o intrebare: daca prietenul meu face laba de 3 ori pe zi in conditiile in care are prietena(adica eu),si pe el il cheama A. si e din Turnu Maguerle si are un prieten pedofil...m-am pierdut in detalii si am uitata ce vroiam sa intreb! A,asa laba de 3 ori pe saptamana pardon(zice el),dauneaza la creieri?Ca are un comportament cam ciudat cateodata,asa mai de redus.Multumesc anticipat!

Anonymous said...

Ciprian I. din Constanta, Buna eu sunt gay si am o problema, cate odata cand vad o femeie am erectie si nu stiu de ce, iar iubitzelul meu se supara si ma bate cu bestialitate cu pumnii si picioarele, dar mai ales cu bestialitate, si nu stiu ce sa fac. Este normal, pot face ceva, poate nu sunt gay? Va rog sa nu imi ocoliti scrisoarea, sunt foarte disperat dupa ajutor. Va multumesc anticipat.

Anonymous said...

Deci eu sunt total nedumerita.....daca eu ies in oras fara prietenul meu pentru ca el este mai departe de mine (adica in alt oras)....si ies cu un alt baiat sa zicem....care nu este pretendentul meu sa zicem (iar).....inseamna ca il insel ? ... eu cand cred ca il insel defapt nu il insel ,dar fix atunci in insel si fara sa imi dau seama ca il insel.A. din Salaj city

Anonymous said...

am uitat sa zic "corect?" inainte sa ma semnez ....tot A. din Salaj city