Mi-am atins scopul

Ma uitam ieri p'aci si vad ca imi vin vizitatori de pe google. Imi apar si cautarile lor iar ceea ce am vazut m-a facut sa ma simt mandru de mine. Sunt bucuros ca am putut sa-i ajut. Uitati ce au cautat si au gasit:

mi sa strambat pula de la laba--draga cititorule, am mai vorbit o data despre asta si sper sa te faci bine. Nu-i nicio rusine ca ai pula stramba labarule. Tine minte, baga-ti bile-n pula.
ejacularea in cur-- asta e si preferata mea, ma bucur ca am multe in comun cu cititorii, sper sa nu fie totusi vorba despre ejacularea in curul tau, aici nu ma bag.
photo nurca--sincer nu tin minte sa fi scris ceva despre nurci, cu atat mai putin sa pun poze, cum am mai zis eu prefer viezurii pentru ca au awsome powers and they preaty much rule everything
tengurita-- cautarea asta mi-o asum, eu v-am zis sa cautati si pentru ca ati facut-o mi-ati demonstrat ca sunteti prosti facuti gramada si vreti sa vedeti filmulete cu femei violate cu coada de la matura. Labarilor.

Cautarile astea mi-au facut ziua mai buna, sper sa ajut in continuare suferinzii. Pana atunci va dau un sfat: Bile-n pula si muie-n cur. Mergeti la vot.

No comments: