Ejacularea precoce

Cine n-a trecut prin asta sa paraseasca sala! N-a plecat nimeni? Ce surpriza!
Buuun, hai sa fim sinceri baieti, cat de repede s-a terminat in cazul vostru "partida"?
Incep primul.
Eram asta-iarna cu pitzipoanca de serviciu cum ar zice Groparu, dupa ce am vazut meciul si ea mi-a spalat hainele (daca nu-ti place meciu', spala-n slo), mergem frumos in dormitor si bineinteles ca vroia "o bucata din mine". Dupa un foarte lung preludiu, de 2 minute, dau sa bag "harciogu-n casa". De retinut ca era iarna si la mine in dormitor era destul de frig. Am bagat "salamu-n traista" si imi incep ritualul de imperechere. Dau din cur maxim 2 minute (30 de secunde defapt, 2 minute era in Microsoft time)si datorita frecarii incepe sa se degaje ceva caldura care m-a facut sa-mi pierd cat de cat "cumpatul".
Am scris "datorita" pentru ca pe mine nu ma deranjat, eu eram foarte satisfacut si plus ca nu ma intereseaza daca ea se simte bine sau nu. Si mai zice lumea ca sunt egoist si misogin.
Astept povesti despre "performantele" voastre, nu fiti timiji ca oricum nu citeste foarte multa lume asta, decat daca intru pe Libertatea si imi vin iar 700 de vizitatori :)
MUIE-N CUR

3 comments:

Anonymous said...

...pai she sa zic, cum sa-n ciep...iera vara,da iunie parca, nu mai tîn minte iegzact, parca data de 16i, noaptea pe la 11i:30sh a inshput totul, v-am zîs nu mai tîn minte iezact totul. Sî ne'pucam noi de prieludiu, am mentionat ca era prima oara pentru intaia data, si dupa vreo 20-30 de minuti, dezgoliti fiind in cururile goale, se hotarasti ea asa sa isi ia inima in dinti ficatul in buzunar si un plaman in mana, sî se suii pi mini sî o zvarli inauntru, eu ieram ca sa folosiesc un arhaism si un regionalism totodata "speachles", sî dupa vreo 2-3 minuti, da nu dantralia microsoafte, îi zîc: IMI VINI! Sî uimeala, dupa 3-4 secundi o venit. Sî asta o fu povestia mea, sper ca vo placu. Danescu Cristian, Ardeal, judetul Prahova.

Anonymous said...

Hahahaha, Danescu Cristian si-a pierdut virginitatea de ziua mea :)))))))))) Mare coincidenta......

Anonymous said...

OMG!