Conspiratia Google

Google e mana-n mana cu Dumnezeu, bine poate nu chiar cu D-zeu (ca nu exista) dar cu Biserica tot e. Am ramas fara cuvinte la aceasta descoperire epocala, facuta de mine si doar de mine. Simt ca zilele mele sunt numarate si nu va trece mult timp pana cand cineva de la Google sau chiar D-zeu in persoana ma vor trece in lumea celor "multi da' drepti". Despre ce este vorba.
Pe scurt, ca pe larg e mai greu. Daca din greseala scrii: numele-unui blog.LOGSPOT.COM in loc de BLOGSPOT.COM ajungi pe un Mega Site de Studiu al Bibliei si Informatii. Si chiar nu conteaza ce nume are blogu', poate sa fie AntiCristul.Blogspot.slo, ceea ce mi se pare o gaozarie.

Treaba e cam asa din punctul meu de vedere. Evident e ca tu, ca cititor de bloguri, trebuie sa fi pedepsit in cazul in care "mananci o litera", asa ca Google s-a gandit ca cea mai mai mare pedeapsa e ca tu sa citesti Biblia, probabil faci si cateva matanii si donezi ceva la Biserica, astfel ca data viitoare sa fi atent la ortografie.

Daca fac un atac de cord sau ma trazneste ceva cand dau click pe "publicare postare" sa stiti ca tot ce am scris pe sloblog e super tare si-o sa-mi simtiti lipsa. Muie-n cur D-zeu si muie-n Consiliu de administratie Google.

No comments: