Agnosticism

Nu stiu ce inseamna titlu, da ma gandeam sa atrag putin atentia. Povestea postarii incepe in felul urmator: acum 5 minute faceam caca si ma gandeam ce pula mare am. Tot gandindu-ma la pula mea mare ajung la concluzia ca si cardul de memorie din telefonul meu este mare. Bineinteles ca nu cat pula mea, nici pe departe. Din comparatie in comparatie imi aduc aminte ca am facut eu niste poze destul de dragute care trebuie impartasite.

In asta de mai jos se observa ca intr-un super-hiper-mega-alimentara sunt si oameni involuntar amuzanti. Pe aceasta cale tin sa le multumesc, mi-au adus un mare zambet pe mufa. Sa lamuresc ceva, nu beau suc "natural" in general, atunci am cumparat pentru Absinth. Mama ce bun e, sa-i traiasca famelia.



Vedeti chestia amuzanta, nu? Prea amuzanta chiar.

In cea de-a doua imagine avem de-a face cu o sinceritate exacerbata. Tu stii ca restaurantul tau e ca o toaleta dar nu-i pui numele Buda, frrrateee. Te-ai dilit?
Oricum, ciorba de burta e ok. Furculitele erau doar extrem de jegoase. Bine ca nu se mananca ciorba cu furculita. Doamnele iarta.



Si da, stiu ce inseamna "agnostic". Sunt baiat cultivat, ce pula mea.

No comments: