Ciuma

Din cauza ca sunt agresat auditiv de foarte mult timp de toate lalaielile cu pretentii de muzica am decis sa va expun un pericol ce planeaza asupra existentei voastre efemere. Da, voastre.
Formatiile romanesti au prostul obicei sa se inmulteasca prin diviziune mai ceva decat amibele sau euglenele verz'! Daca se continua in ritmul asta in cativa ani in fiecare scara de bloc vor exista nu una ci doua sau trei formatii. In sprijinul afirmatiei mele am adus un tabel, sau ce cacat e. Priviti mai jos.



Se pare ca in 50% din formatii exista cel putin un membru care vrea sa fie producator. Rata de crestere a formatiilor, daca se pastreaza algoritmul este de ........[Daca stiam matematica aici era o ecuatie complexa]. Intelegeti deci de ce nimic nu merge in tara asta?! Prea multe formatii, prea multe concerte, prea multi oameni care merg la concerte rezulta prea putin oameni care muncesc. Data viitoare cand se organizeaza alegeri voi vota candidatul care-mi va promite ca se va lupta cu formatiile. Ce atata coruptie. Formatiile bah, formatiile, astea sunt ciuma.
Futu-i in gura p'astia de la FMI ca n-au pus o clauza in contractul de imprumut cu Romania. Sarbatori Fericite.

5 comments:

penisdemasa said...

să-ți stea-n ciorbă și ție! bună dezvoltarea bre, bună...cam perspicac tu, așea!

m.bancea said...

Aceeaşi constatare ca a amicului pdm, plus un punct suplimentar pentru concizie. E o mică perlă.
În ce priveşte urarea, aproape acelaşi lucru ca pdm, doar că în loc de ciorbă, eu zic: "zacuscă". Ai naibii mai sunteţi voi bărbaţii! Auzi, "în ciorbă". Adică la căldurică, cu o ţâră de smântână... Vezi să nu! În zacuscă, acolo i-e locu'!

penisdemasa said...

cred că e mai nașpa să-ți plutească o pluă prin ciorbă decât să fie camuflată într-un bocan de zacuscă :-)) deci e mai nasoală urarea mea :-P

VdG said...

Nu mai poate omu' sa le ureze virtualilor sarbatori fericite ca gata..... ehehe .. .. . .

Scârbosu' said...

atentie, pay my attention !!.... prostii aia de la deepside deejays i-ai uitat... erau chicanos...chicanos erau in trib cu grasu xxl , dar nu stiu cum cacat se numeau pe vremuri.... castoru' de la deepside deejays il vezi si in videoclipul ala cu " o vorba de pe strada o stiu toti ai mei " , dar se pare c-a uitat versurile melodiei.