ui-chen-d si sunt plictisit grav, asa ca voi abera pana plec acasa unde voi incerca sa fac curat ca sa-mi bag melcu' de nu am ignorat complet aceas..

Daca s-ar face un concurs de sunat, viitoru' ar castiga pentru ca oricum casa de copii nu-i acasa, e plecata la Casa de Pensii la o beuta. Tauni.

Azi nu fac nimic deosebit, astept doar cateva conspiratii despre moartea lu' Mishel Jacson. Poate fac eu una, cine stie.

Uite ca fac:

Nu e mort. A plecat pe o insula pustie unde asteapta sa nasca. E insarcinat cu copilu' lu' Winnie the Pooh.
E destul de plauzibila chestia. Daca s-a facut el alb nu cred ca e asa greu sa se faca femee.

Prima data a fost 2girls1cup, apoi 1man1jar iar acum e cacatul asta click pe click, gen.

Daca am timp saptamana viitoare voi incerca sa fiu "bloagar" serios. Voi scrie despre toate cacaturile care mi se intampla, pe bune. Mic preview:

"Stiti voi, dragi cititori, care-i senzatia cand trebuie sa renunti la ceva drag tie, prematur??
Azi am o mica dilema si as vrea sa va cer ajutorul. Acum ceva timp mi-am cumparat 2 perechi de chiloti foarte misto si dupa cateva purtari una dintre perechi a inceput sa se rupa. Defapt nu s-a rupt, s-a descusut. I-am puratat asa descusuti o perioada, dar acum simt ca deja e prea mult, incepe lumea sa zica ca sunt bosche. Ce-ar trebui sa fac?? Sa-i arunc sau sa-i dau vecinei sa mi coasa?? Super naspa situatia! Dati-mi un sfat."

Da mah, cica a murit maichel giacson. Sa mor eu.

No comments: