Am revenit

Dragi cititori, asa cum am promis in postul anterior voi incerca sa va raspund la intrebari cum NU stiu eu mai bine. Dintre milioanele de intrebari pe care le-am primit pe adresa redactiei am selectat 2 care mi s-au parut foarte interesante.

A. din Turnu Magurele ma intreaba daca este normal sa faca laba pe 3 ori pe zi in conditiile in care are prietena. Voi incerca sa-i raspund.

Draga A.

In primul rand trebuie sa stii ca masturbarea se practica din cele mai vechi timpuri si pentru a intelege mai bine acest fenomen trebuie sa-i afli istoria. Din cunostintele mele, acest obicei autoerotic a aparut prima data la egipteni, care, ramasi fara ocupatie dupa construirea piramidelor au inceput sa caute alte moduri de-a scapa de plictiseala iar laba a fost la indemana, sa zicem. E lesne de inteles ca acest mod de-a te recrea a fost transmis din generatie in generatie, datorita simplitatii si rezulatelor deosebite obtinute. Cu timpul si alte civilizatii au recurs la laba. La inceput doar barbatii casatoriti de peste 33 de ani aveau voie sa se masturbeze (fiind satui de nevestele cicalitoare si extrem de grase) dar dupa cum ai observat si dumneata in zilele noastre s-a ajuns ca anumite etnii (tiganii) sa inceapa masturbarea la varste fragede (satui de foame), 7-8 ani si destul de des, de peste 4 ori pe zi.
Din ceea ce mi-ai povestit in frumoasa scrisoare trimisa, cum spuneam mai devreme,pe adresa redactiei, pot trage urmatoarele concluzii: faptul ca te masturbezi de 3 ori pe zi nu poate sa insemne decat ca ESTI TIGAN si ti-e foame de cateva ori pe zi. Ceea ce ma frapeaza e ca prietena ta nu te ajuta sa te autosatisfaci, dar daca ma gandesc mai bine, cine ar vrea sa faca laba unui tigan.
Oricum, daca vei continua in felul acesta tin sa te anunt ca putza ta va disparea.
Iti multumesc pentru intrebarea adresata si sper ca raspunsul este pe masura asteptarilor.

O alta scrisoare care mi-a atas atentia a fost cea a lu' Cristi din Bucuresti, judetul Colentina. Acest baiat cu varsta cuprinsa intre 25 si 25 de ani ma roaga frumos sa-l lamuresc cu privire la fetisul dumealui. Stimabilul prefera sexul cu octogenare de 80 de ani. Voi incerca sa-i raspund.

Draga Cristinel,

Din punctul meu de vedere este absolut normal ceea ce faci, majoritatea barbatilor din ziua de azi face acelasi lucru, mai putin A. din Turnu Magurele care se masturbeaza excesiv si e tigan. De ce cred ca este normal!? Pai foarte simplu, orice om normal la cap stie ca dupa o anumita varsta, sa zicem 78 de ani, vaginul unei femei este foarte stramt si extrem de lubrifiat iar pentru un barbat cu penisul foarte mic, cum probabil si tu ai, actul sexual este deosebit de placut. Un alt motiv il reprezinta aspectul fizic al babelor, care se stie ca sunt ca vinul, cu cat mai batrane cu atat mai frumoase. In legatura cu dilema ta, ce sa alegi intre o fata de 14 ani si strabunica acesteia lucrurile sunt clare, te sfatuies ca alegi si sa faci sex nebun cu verisoara de 9 ani a fetei de 14. Ca si in cazul batranelor, copilele sub 10 ani au un libidou iesit din comun si sunt la zi cu toate tendintele in materie de sex; BDSM, role-playing, scat, bucake, etc etc.
Iti dau un sfat, cele mai bune partide de sex cu batrane au loc la tara si implica putina violenta si perversiuni. Satenii te vor admira pentru totdeauna.
Ca sa-ti demonstrez ca am dreptate o sa postez pentru tine un mic fragment din reality show-ul "Gaina batrana face felatia buna"
Iti multumesc pentru increderea acordata si sper ca raspunsul meu sa-ti lumineze viata. Te mai astept.

No comments: