Prea multe postari intr-o zi asa de scurta

Vreau sa scriu ceva dar nu stiu cum sa incep, dar nu-i bai, o sa-mi dau eu seama dupa ce termin. In fine, eu am un fetis muzical care poarta pseudonimul de Criss Blaziny. Prin fetis inteleg ca ii ascult unele melodii doar ca sa rad si sa ma simt bine in pielea mea, stiti si voi ca trebuie sa te raportezi la un cineva mai prost decat tine pentru a te simti bine. Omu' e definitia anti-talentului, e extrem de vulgar si nehatarat, dar are fani coae. Fo' 5-6.
Buuun, si eram eu sambata seara destul de pula de beat si, ca orice om care n-am parinti bogati care sa-i dea bani de iesit in club, beam in bucatarie. Si dupa ce am ascultat cateva boraturi de la Blaziny am decis sa intru pe GreenChannel sa vaza si ochii mei care-i treaba cu site-ul asta de care am auzit atat de multe lucruri. Si am intrat, pentru ca ma tine. Din cate imi aduc aminte era o emisiune despre hip-hop cu Raku si Jeffe, si vad chatul, imi aleg Nick-ul Marius si incep un dialog extrem de muist cu niste (l)uzeri de pe acolo.

Eu: Jeffe pisa-te pe mine
(L)uzer: Hahaha, emisiunea e in reluare frate.
Eu: Si in direct cand e? ( eram atat de beat incat consideram glumita asta super pisda)
(L)uzer: Nu stiu ...... (D**e-n PULA MEA)
Eu: GreenChannel e singurul MIRC cu radio din lume (eram la fel de beat deci si glumita asta mi se parea vajin)
Eu: Vreau sa vina Blaziny in emisune, intr-o emisiune in reluare. (asta am inventat-o acum, n-am zis-o)

Ideea e ca incercam sa-i conving p'aia sa-l aduca pe Blaziny in emisiune.

Marius Cocostarc
Clasa a IV-a C
Compunere "Ci-am fakt in uichend"

2 comments:

zzupp said...

esti vai de tine, sincer

silavaracald said...

Deci (vezi că încep cu concluziva!), am ajuns şi la tine, gură-spurcată! Altfel spus, Tîrgu Mureşul te vizitează, că văd că ai o chestie şmecheră care ne localizează. Felicitări pentru cărţile de la DC. Şi io care credeam -proasta de mine!- că eu te-am adus acolo, de mânuţă (după ce te-ai spălat, că văd că ai nişte apucături...) :D
Îmi place ce am citit, deşi te-ai străduit din greu să trivializezi. E o formă de manifestare liberă la urma urmei. Dacă am îndrăzni cu toţii să spunem exact ce gândim, ne-am îneca într-o mare de imprecaţii şi vorbe "murdare". Keep going!