N-am ce sa scriu......

Pe bune. Chiar n-am ce sa scriu. Nu se mai intampla nimic cu mine care sa merite impartasit cu o gramada de necunscuti (20 zilnic, gen). Bine, as putea sa scriu despre betia animalica pe care am tras-o in weekend dar sunt prea matur pentru asta. As putea poate sa va povestesc cum mi-am pierdut eu virginitatea in 5 secunde acum foarte multi ani dar sunt vag jenat de chestia asta. Sau poate despre cum am sarit eu in apa acum vreo 7 ani si m-am infipt cu capu-n nisip, si cum mi-a ramas mie gatul stramb cateva zile si ma strigau oamenii LUPU (trebuie sa ma intorc cu tot corpul cand trebuia sa ma intorc, asa fac lupii, cica). Sau v-as putea povesti despre primul act sexual cu o negresa, de acum cativa ani, in Amsterdam, cand am mers cu toata familia sa gasesc o negresa mai de doamne ajuta. As putea sa va povestesc mai multe dar nu am starea necesara pentru ca un muist si-a parcat azi masina exact in fata masinii mele. Si eu trebuia sa ajung la o intalnire si nu am mai ajuns si mi-am facut milioane de nervi.

Asa ca azi nu povestesc nimic, azi lansez o campanie (mai mult un biznis ashea). O sa-mi storc creierii (creierul normal, oral si anal) sa fac un sticker pe care sa-l lipesc pe geamurile muistilor care blocheaza lumea. Stickerul va avea 50x50cm, va fi opac, nu se va dezlipi usor, si pe el o sa scrie ceva. Lumea o sa-si cumpere stickerul asta, eu o sa fac o poala de bani si cocalarii care au impresia ca mamele lor le-a dat strazi o sa se gandeasca de shasa ori inainte sa faca cacaturi. AM NERVIIIIIIIIIIIIIII.

Modele de stickere:

Modelul Misogin



Modelul Gay



Medelul Impulsivo-Compulsiv.



Modelul Politicos



Si cam asta a fost. Astept sugestii.

2 comments: