Saptamana de postari a la book 1

Draga blogule,

Weekend-ul care s-a termenat a fost foarte frumos, la fel de frumos ca un caine care face shushulica pe un copil de 3 ani cazut cu fatza in zapada.

Sambata m-am trezit la 14:00, am facut dush, mi-am filat parul pubian, mi-am pus hainele in boccelutza si m-am dus la pitzi proprietate personala (unde pot spune ca m-am cam mutat, si daca ma enerveaza o dau afara din casa). Mi-am spalat hainele. Da, eu am spalat, cu ajutorul masinii si apei curente care curge din perete si a detergentului care scoate 99 de pete frecvente, chiar si de ciorba de burta si salam),

Dumineca m-am trezit la 13:00 si dupa o frecaciune de menta ca la carte am iesit sa bem o bere. Eu am baut 3 beri da' am platit doar 2 (cine nu stie matematica ii da Vanzatorului o bere moka). Si chelneritza mi-a pus mana pe poola (cum se intampla in majoritatea cazurilor, cu fetele care ma intalnesc)
Dupa ce-am ajuns in noua casa am gatit, adica am incalzit niste "mancare rapida" din carfur.
Dupa ce-am mancat m-am pupat putin cu Gigi, apoi am mancat salam de biscuiti care a rupt norma la bunaciune si am incercat sa ma uit la stiri da' nu se lega nimic. Nici videoclipul de la Doina Haiducului n-avea prea mult sens. Parca ma uitam la tabloul meu din dormitor. Si eu am in dormitor un tablou pe care ar putea sa-l picteze orice copil de 7 ani, rupt de beat. "Kandisky composition No. 7"

P/S: De cand am fumat niste iarba (adica iarba iarba, gen troscot, loboda, balur, ceva ce semana cu rapita, graul, plm) pe care am gasit-o pe camp in Braila, nu mai pot sa pun gura pe Gigi. Imi vine rau de la cap.

Deci eu deja m-am plictisit. Nu inteleg de ce pwla mea exista oameni care scriu pe bloguri tampenii d'astea cum am scris eu mai sus. Cui plm ii pasa ce-a facut marius in uichend sau de ce si-a filat el flocii cu aparatul de ras al colegului de apartament. Dar voi continua, toata saptamana asta muista voi scrie cacaturi si sunt convins ca voi avea mai multi vizitatori, pentru ca nu-i asa (vorbesc ca o zana zau) oamenii sunt fascinati de intimitatea altor oameni.

Cacat 1, terminat!

No comments: