Gluma mea preferata

Aveam eu o gluma pe care o faceam si radeam ca bou', singur, doar eu ma prindeam. Era cam asa, cineva ma intreba ceva si eu de lene ii ziceam "daca inlocuiesti ...... cu pula mea vei gasi raspunsul". Egzemplu:
"Bah, ce e ala pachiderm?", inlocuisti "pachiderm" cu "pula mea" si ai raspunsul: "pachidermul e pula mea". Clar? Ok.
Cam greu, stiu. Numai ca am ajuns la concluzia ca poti sa afli multe lucruri daca inlocuiesti anumite chestii cu 'pula mea', par example: va mai amintiti Balciul de la Piscani? A fost postat cu supces aicisa
Asta e stenograma interviului:
"Am venit aicisa, ca......vroiam sa aflam aicisa, ce se petrece aicisa ca e prima data care am venit aicisa la targul asta aicisa si.......totusi e frumos"
Daca inlocuiesti "aicisa" cu "pula mea" suna cam asa:
"Am venit pula mea, ca......vroiam sa aflam pula mea, ce se petrece pula mea ca e prima data care am venit pula mea la targul asta pula mea si.......totusi e frumos"
Ce aflam de aici!? pai mai nimic, omul avea un tic verbal si era din Arges, judetul Pitesti :), de unde si repetitia excesiva a cuvantului "aicisa". In a doua parte avem un tic verbal dar sintagma repetata este "pula mea" ceea ce te duce cu gandul la BucaleMoshu, mai egzact Rahova.
In concluzie, omu' nu era prost, doar ca in Arges in loc de "pula mea" se zice "aicisa".
Ar fi o prostie sa zici ca cei care folosesc excesiv "pula mea" in vorbirea curenta sunt prosti.
Imi hodin cazu'

4 comments:

La Mosor said...

"Pachiderm" este termenul utilizat de medicii de specialitate din intreaga lume pentru a diagnostica o boala deosebit rara ce-si are originile in Pachistan, si care afecteaza organismul uman la nivelul epidermei.

VdG said...

Bine ca esti tu destept:))

La Mosor said...

Ooooo, ai schimbat chilotzii, frumos model! Itzi vin bine astia cu dantela pe margini =))
Ai grija sa nu-i agatzi in gard !

VdG said...

Don't be such a smart ass.
Am facut asta ca am niste fani :)) care n-au mancat suficienti morcovi. Orbeti deh.