azî vă cultiv

Cateva chestii scurte:

1. Un tip intra intr-un bar, se aşeaza pe un scaun si-i cere barmanului un pahar cu apa. Barmanul se uită la el....se uita.....se uita....La un moment dat scoate pistolul de sub tejghea si-l indreapta in directia clientului. Dupa cateva secunde clientul ii multumeste barmanului si pleaca.

Intrebare: Ce s-a intamplat acolo?

2. Bah, Ambulanta e Ambulanta, da? Inainte i se spunea Salvare da' s-au schimbat vremurile maica, ne-am dat pe neologisme. Eu zic totusi ca e un lucru bun daca te gandesti; Ambulanta va fi intotdeauna Ambulanta pe cand Salvarea e conditionata de rezultat. Sa presupunem ca se depaseaza "Salvarea" la un bolnav dar pe drum bolnavul are o criza si se crede in Matrix, sare din masina si moare. Atunci "Salvarea" din punctul meu de vedere nu mai e Salvare, e doar o masina cu niste aparate in ea care merge la un bolnav.

3. Carei Baicoi Pucioasa???

4 comments:

silavaracald said...

Ce mă nervează întrebările astea ca cea de la punctul unu! N-ai decât să-ţi răspunzi singur, că orice am spune, o să ne râzi în nas! :(

VdG said...

N-o sa rad "la nimenea" in nas. E chiar o intrebare de logica, logic of cors. Astept sa-si dea cu parerea fo' cativa s'apoi o sa va zic si raspunsul :)

Blanche Neige said...

Ma bucuri ca vrei sa ne cultivi, dar eu cred ca o sa pic clasa! :P

penisdemasa said...

barmanu avea pistol cu apă :-) coif, mai grele nu e?