Glumita de dimineata .... .. . ... . .. . .

7 comments:

silavaracald said...

Care era gluma, că nu m-am prins. În primul rând, că Chuck ăsta nu prea pare să ştie ce se poate face cu o femeie. În al doilea, ca femeie, nu-i chiar visul meu de mascul, că la câte picioare în cap a dat şi a primit, creieraşul lui cred că-i cam cât o prună uscată, iar ouţele, cât mărgelele. Şi-apoi, simpla imagine a lor, în timp ce ridică picioruşul spre tărtăcuţa adeversarului, îmi face varză libidoul... Aşa că Virgin Mary e în deplină siguranţă lângă el.

VdG said...

Nimeni nu se prinde la gluma asta. Deci, poate cunosti chuck norris facts, gen; CN a numarat pana la infinit, de doua ori etc. Glumita mea era ca CN a footooth-o pe Fecioara Maria care a fost fecioara pana a murit. Nu-i amuzant?

penisdemasa said...

da, ce marfă ar fi fost s-o fi făcut poștă împreună cu brus uilis :-D

silavaracald said...

:D
:D
:D

silavaracald said...

Măi, de ce n-ai mecanism de-ăla care converteşte semnele mele în tărtăcuţele alea zâmbitoare sau hohotitoare? Uite ce mesaj idiot mi-a ieşit!
:(

VdG said...

Nu stiu fratzic........ weekend placut

Scârbosu' said...

asta pana la urma cred ca e sotia lu stefan hruscacat