Fo' Sho'

Ascultati melodia si cititi versurile traduse cu google. Zuper.





[Dre]
Da Ce-i sus Detroit?

[Snoop]
Nu-uh, nu-uh-Nuh nici el nu!
Ahhh! Nu au făcut-o din nou,
Ce-Ce, ce-ce?
Te-ai cacat in urmatoarele NIGGAZ de două ori Dr. Dre?

[Dre]
Oh, pentru 'Sho'!

[Snoop]
Uh-uh, naw, ya mirosul asta?
Acest drept este specială aici
Ce-Ce, ce-ce-ce?
Da, este un toast pentru copilul boogie
Uhh, la Boogie-oogie-oogie Da, y'know!
Ce este Dre crackin?

[Dr. Dre]
Doar lasa-ma pe spate şi sa lovesc cu piciorul simplistic rahatul proxenetic privind la rahat lui Slim şi incepe sa revolte ca Biscuite Schiop (Limp Bizkit)
Arunca pe "Constiinta Vinovata" la concerte
şi privesc gropi mosh futatori de mame pana se bat inconştient reciproc (Fereşte-te acum!) Unele dintre aceste mulţimi care Slim remize este zgomotos ca Crenshaw Boulevard,
atunci când este ambalate şi noi de un an plin
Unele dintre aceste mulţimi mine şi să tragă Snoop + este + NIGGAZ de la Crenshaw
de la Long Beach la South Central [* LOUD SCREAM *]
Whoa, nu aceste NIGGAZ din nou
Aceşti oameni crescut-fund ignoranti, cu părul-declanşează din nou (Hehe)
Tu si cu ceea ce armata ar putea afecta mine?
D-R-E şi Shady, cu Doggy de la Long Beach (Est-syde!)
A venit un drum lung, de a face aceste piese joacă
Aceasta va fi o mişcare greşită, pentru a se holba la mine mod greşit
Am un uzzi lung ", şi am să o toata ziua (Blaow!)
Uneori este ca un coşmar, Sa fii Adnre , dar eu..

[Snoop Dogg]
într-un fel, someway - Spune-le, negrule Tu stii despre Dogg-ay (Snoop Dogg)
Acum, lasa-ma sa taie aceste NIGGAZ în sus şi în cazul în care arată toti dai dracu '
I'm vine de la I a lua crackin de partid din rahatul pe care am fi fiul spittin Hit-şi-a alerga,
a lua it done, pentru a primi fondurile, divizat şi a alerga
Ai pistoale cu privire la cincizeci, si-mi place toate 'em acelaşi - Bang Bang!
Fir-ar fata copilului Care e numele tau?
Mi-am uitat - ce-ai spus ce a fost?
Fir-un nigga buzzed Hangin în club, cu nepotul meu Eminem (Ce e Slim?) Whattup vere? (Whattup Snoop?) Marele ALB american Speranta, făcut carlig sus cu Regele
Coasta de afurisit de Vest, Bay-bayy!
[Refren: Nate Dogg (+ Snoop)]

Si tu nu chiar nu vreau să te pui, cu mine
Doar cioroiule că am încredere, sunt eu
La dracu 'pe aici şi să mă bustul, această căldură
[Snoop] Asta e, diavolul, ei întotdeauna vor să danseze

[Xzibit]
Sunt Nigga cap de locuitor în Conducere,
Privesc vă mutaţi Esti gasit mort in garaj, cu ora zece ştiri de acoperire
Trebuie sa-l iubesti, cauza am expune faţadă
Plămâni mica ta este prea mică pentru a cutie-fierbinte cu Dumnezeu
Toate glumele deoparte, vino cu noi Bounce Standin peste voi,
Cu un indicator de doisprezece ani, pe cale de a bustul
E ca si cum cenuşă în cenuşă şi praf de praf de S-ar putea lăsa în bodybag,
Dar niciodată în manşete Deci, pe cine ai încredere? Ei nu doar suficient de robust
Atunci când lucrurile se brute Sunt în Shootin club cu Puff Bitch,
Vă rugăm - trebuie să aveţi o boală mintală
Să presupunem că poziţia şi a lua spate în jos pe genunchi - Hai

[Chorus 2X]

[Eminem - pretinde Snoop]
Awww naww, Big Slim Dogg Mingi de lire Optzeci,
Pula şase inci lung Înapoi, în Golful, heezy-BAY El's Day SHA-!

[Snoop]
El e atât de CRA-Zay!
[Eminem]
Hahaha! Da-mi Mic, lasă-mă să recit,
Pana Timothy White pichete în afara birourilor Interscope în fiecare noapte
Ce se întâmplă dacă el are dreptate? Sunt doar un criminal,
Fac o viaţă de mizerie din lume - ceea ce în lumea îmi dă dreptul de să spun ce-mi place,
şi de mers pe jos în jurul Flippin Bird Livin vieţii urbane,
ca un copil de culoare albă de la burbs " Visand pe timp de noapte de zbierand de la mama, schemin să părăsească Fugit de acasă şi să crească pentru a fi la fel de rău ca şi mine
Vreau doar sa ma observe toate şi de oameni pentru a vedea faptul că undeva în adânc,
există o fiinţă umană decentă în mine
Pur şi simplu nu poate fi găsit, aşa că motivul pentru care le-aţi fost văzut acest mi - este cauza acest lucru este mine acum, tipule recente
Cine este acest lucru fiind Deci, atunci când mă vezi, dressin sus ca un tocilar la TV sau auzit usin CD-ul cuvântul fag, astfel în mod liber It's me a fi doar eu, aici sa ma ton it jos? [
Pitch LOWER]
sugi pula mea dracu, tu poponar Eşti fericit acum? Uita-te aici

[Eminem - pretinde Snoop]
Am început unele probleme peste tot că mă duc (că mă duc)
Întrebaţi bouncerii în club ca ei ştiu (ca ei ştiu)
Am început niste chestii care sa ma dai afara din spate a face "(partea din spate a face") Intoarce-te si trage in club cu o fo'-FO "(un fo'-FO")

No comments: