Enigma lu' Otilia

A fost cartea mea preferata in liceu. Defapt era singura carte pe care o citisem [emoticon care se masturbeaza cu gandul la multele carti citite]

Woowww, thank you, what a great audience...........

Profa de romana tot timpul ma lauda zicand: "Nu te pune cu omu' care a citit o singura carte"........exact plajelor....imi stia de frica....

Wooowww, thank you, what a great audience............

Cand eram la gradinita aveam fantezii sexuale cu educatoarea; imi imaginam cum o dezbrac, ii dau dresul jos si apoi ......... mai nimic, eram cam blur tot, adica nu stiam ce se gaseste sub dres. Am I sick? De unde slo' stiam eu d'astea la 4-5 ani habar n-am.

Woowww, thank you, wh-wh-what a great audience........

Cand eram mic am inghtit o moneda de 50 de banii (vorba batranilor, erau bani atunci haha) si m-a certat tata ca am pierdut banii de buzunar ceea ce e un pic ironic, adica trebuia sa-mi iau mancare de ei iar eu i-am mancat.....got it?


Wooowwww, thank you, what a great audience.............

Care-i treaba cu Maruta ala, adica el e chiar o Foo Te pe Andra aia? Ce nu stie el e ca eu am fost foarte aproape sa am o relatie cu Andra, pe bune. Singura chestie care a lipsit ca eu sa fiu acum in locul lu' Maruta si sa fac glume rasuflate la TV a fost dorinta Andrei de-a ma baga in seama. Pe bune. I-am dat mooe......cu penisul meu :) Sugi organu' cap-de-fonta!

Woowwww, thank you, what a great audience.....

Cacat.

4 comments:

Anonymous said...

Cum poti ma sa zici ca era sa ai o relatie cu Andra, da nu te-a bagat in seama? Probabil vroiai sa zici ca era sa ai o relatie imaginaro-anala, nu? =))

Eu said...

Interesant, nu m-am gândit că poți avea o relație imaginară cu anusul Andrei.

VdG said...

Mah, am fost aproape sa am o relatie cu Andra, chiar foarte aproape, singura problema e ca ea nu a vrut. Intelegi?

:))) Trippin' balls

7R33Z said...

1. bah, ce deja-vu masiv am avut cand am citit postul asta!!!
uneori am impresia ca esti alter-ego-ul meu, zici ca scriu eu fara sa stiu cand o fac...ciudata treaba, nu?
"Cimpanzeule, ce grozavie!", ar striga o baba evlavioasa!
2. cred ca o sa explici faza cu andra de o gramada d ori, multi tot nu o sa se prinda de cum vine treaba...dar oricum, mi-a placut cum ai pus problema!